Tuesday, December 28, 2010

Fuhh!!! ^_^

Assalamualaikum...

             Penat dowh..Baru lepas jadi guru sambilan..Ahakkss..Kawan aku nak buat akaun nuffnang.So,aku la yang jadi cikgunya.Tekan sana tekan sini.Fuhh!!Lepas tu dia nak sign up loginwang..Sape-sape nak loginwang tekan je kat blog aku ni.Tak payah bayar pun..bila dah sign up,kita login je hari-hari.Dapat duit..Well,aku dulu buat suka-suka je.Dah my mum suruh.Buat je la..Tapi bab cek akaun,aku yang first.Hahaha...Mata duitan betul..Jadi cikgu kat fb je..Penat nak tulis.Nak call..hehe..aku dah pokai..Tak de kredit..Aku kalau bab-bab nak isi kredit memang last sekali..Membazir..Baik aku simpan duit tu..Lagipun kalau ada rezeki ada orang tolong topupkan.Save duit aku..So through fb je..Keyboard notebook aku ni kecik.Lagi la stress..

             Apa-apa pun,semua sukses..Kiranya hebat jugak la aku ni kalau nak jadi cikgu.. *perasan..*
Kepala tengah sakit ni..Sibuk duk pikir bila aku nak buat BIO..Tak siap lagi..Banyak giler..Kena berjaga siang malam la nampak gayanya.. (tu la..sape suruh tangguh-tangguh.sekarang tanggung sendiri la..) :(
Dua tiga hari lagi sekolah dah bukak..Aku akan jadi fivers pulak..SPM babe..Takutnye..
Insya-Allah happy ending punya..Kan???Doakan aje kejayaan aku dan kawan-kawan.. AMINNN!!!! ;D

No comments:

Post a Comment