Sunday, May 1, 2011

Cerita 3 Hari.. =)

                   Best siot 3 hari kat bukit guntong..Mula-mula memang aku tak nak pergi..Tapi bila dah ada kat sana,best la pulak..Cuma satu je yang tak best..Susah giler nak mandi.Bekalan air tu terlebih cukup.Cuma masa je yang tak ada.Semuanya kejar masa..Mandi,makan,solat,salin baju...Kalau diberi 2 jam jek,mana sempat.Ingat aku ni ada magik ke.Tingg..terus boleh tukar baju..Haizz..Yang tu tolak tepi..First day kat sana fun jugak la..Even panas giler,tapi still ok la..Malam tu aktiviti cipta logo,lagu,moto and energizer.. Well,semua boys group 17 yang buat..Hebat apa dia orang.Memang terror bab-bab cipta lagu ni..Tajuk lagu kumpulan kita otang 'Cerita 3 Hari' Tapi aku tak de lirik lagu tu..Kalau ada,aku post la..
                    Second day,junggle tracking..Perghh!! Jauh giler..Dah tu jalan memang curam..Kalau silap langkah,memang dah tak de dah..Petang tu explorace..Teruk kita orang kena dengan cikgu sebab bendera kumpulan kita orang hilang..Boys group 17 dah tak serius selesaikan tugas sebab bendera hilang..Memang sah lagi confirm kita orang kalah..Dua-dua kasut aku innalillah dalam air..Malam tu terpaksa suruh family datang hantar kasut..Semuanya sebab malam tu malam kebudayaan..Takkan aku nak bantai pakai selipar..Giler ke apa.Lain la kalau aku ni boy..Untuk malam kebudayaan,group 17 kena buat dikir..Tajuk lagu dikir kita orang ialah 'kejujuran'..Budak lelaki yang reka..Muzik dari lagu oh saiba..Memang syok habes..Tapi entah macam mana entah bila buat show terus kelam kabut..Tapi,ok la daripada tarik diri..
                     Third day,ada pertandingan memasak masakan rimba..Budak lelaki tahu la pasal bab-bab ni..Aku memang tak tahu..Bila dah buat,senang je rupanya..Bakar roti pakai buluh and masak telur bawah tanah..Hehe..Time tu rasa macam kita orang satu family..Fun,sporting,gila-gila,team work pun boleh dikatakan ada la..Whatever it is,best dengan korang semua..ahli group 17 perkhemahan perdana form 5 SMKATJ...=)

                             

No comments:

Post a Comment