Tuesday, March 18, 2014

Malam Simfoni Kasih

Assalamualaikum..

                    dah terlalu lama tak update blog..dan dah terlalu lama jugak tak update blog yang bergambar..hahaha...entry kali ni berkaitan dengan event yang boleh dikatakan besar jugak la dalam hidup aku..KHaT'8 di mana aku merupakan AJK ataupun pengurus slot bagi slot Malam Simfoni Kasih..

my tag.. :)
slot ni merupakan slot bersama artis jemputan iaitu kumpulan Devotees..just imagine,benda besar ni aku kena handle sorang2..tak ke giler..nak putus nafas aku berurusan dengan pelbagai pihak..pasal kena marah, tak payah cakap la..memang akan kena in every meeting..bila handle slot ni, aku kena practice my soft skill..tapi, bukan niat nak merungut, just nak share rasa bila event ni dah berlangsung dan tamat dengan jayanya..penat lelah mula hilang bila tengok orang bertepuk tangan dengan persembahan dari Devo dan jugak sukarelawan flsahmob..first time sambut artis bila diorang sampai untuk event ni dan berurusan dengan artis..just proud that I manage to do this coolly..hehehehe...
persembahan daripada Devo..hanya 3 ahli..sorang lagi tengah sambung belajar kat UK...
another picture.. :)
sesi fotografi...
persembahan flashmob daripada sukarelawan2...terima kasih adik2 diploma yang sudi membantu bila aku mula nak give up...
pemuda palestin mula diserang oleh tentera israel..cuak aku tengok situasi ni..dan cuak jugak tgk cra tentera israel berpakaian..look real..
kaum wanita turut menjadi mangsa.. nampak real..

semuanya syahid..


narrator mula bercerita tentang situasi yang berlaku..part ni menyentuh banyak hati..

penyajak memainkan peranan penting jugak..tersentuh... :)

tamat sudaa....
ucapan terima kasih daripada sukarelawan2 flashmob..

ramai yang menonton persembahan ni..bangga seketika..hehehe..terima kasih kepada yang sudi membantu di saat aku dah mula putus asa...sudi meghulurkan tangan dan menceriakan suasana di saat aku mula stress..terima kasih adik2 dan kawan2 yang membantu..terima kasih naim, syidan, auni, istiqamah, adib dan ramai lgi yg aku kenal muka,tpi x tahu nama..hehehe..thanks a lot..









No comments:

Post a Comment