Friday, January 31, 2014

ujian melanda..

                    
Assalamualaikum...

                   Timing kali ni memang betul2 tepat la..sakit teruk waktu cuti semester..demam teruk after seminggu aku start cuti..sempat dua hari kerja ngan abah..lepas tu terus lenguh2 badan..mula2 lenguh sangat2 kat tangan..lepas tu satu badan sakit sampai tak boleh bangun..dah macam orang yang nazak tak boleh bangun..tiga hari lenguh badan yang agak teruk..lepas tu datang lagi satu penyakit iaitu popcorn.. [errrr...popcorn??are you kidding?? It is not popcorn la my dear...it is chicken pox..] oh man..jangan la skematikus sangat kau ni piqa..huhh...nk tulis blog kena la sempoi habis walaupun tengah sakit..apa daa...shuuhh..pergi main jauh2..hahaha..
                    okay..back to the main point..sorry about that..sometimes she’ll appears out of nowhere...piqa yang agak skema..ok..now it’s me..i’m back..bila dah agak yakin kena chicken pox, so terima la dengan redha..tiba2 demam memuncak..suhu badan tinggi sangat..then decide pergi klinik..bila dah sampai klinik, suhu badan dah turun mendadak..suhu badan naik dan turun secara mendadak..aku pun tak berapa faham kenapa jadi macam ni..tapi doctor bagi ubat tahan sakit, antibiotic, and ubat demam...balik dari klinik makan ubat and Alhamdulillah aku dapat tidur lena sebab dah tak sejuk macam kat kutub dah..panas pulak rasa..warm..nampak gayanya aku kena kuarantin diri sendiri dalam rumah for a long period..sampai habis cuti semester ni agaknya..ada lagi baki cuti lebih kurang 3 minggu lagi...hopefully aku dah betul2 sihat dan sembuh dari chicken pox ni before aku balik UPSI...tak sangka pulak kena chicken pox ni agak menyeksakan..waaaa...sangat tak selesa..and musnah harapan nak pergi vacation lagi sekali..
pray for my health.. J

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment