Monday, November 11, 2013

Found him.. :)

               hari ni tak nak cerita panjang..hahaha..nak cakap pasal pasar malam..asal?? sebab bab kata kawan aku, jodoh pasar malam..huahuahua...ahakkss..tadi pergi la pasar malam cari makan..lapar beb..satu hari tak makan..jalan punya jalan,ehhh...mcam kenal je..macam kenal je..setentang dengan aku ada mamat tengah jalan..hehehe..bila tengok,ehhh...mamat yang duduk barisan belakang masa tengok show gamelan kat UM..alaaa..yang aku usha mse pergi tengok show gamelan tu..hahaha..tak sangka dapat jumpa dia lagi..ahakkss..mula-mula nampak tu,tunjuk kat kawan aku..pastu,kawan aku yang sorang lagi tu terus cakap jodoh pasar malam..jodoh ke??ahakkksss..dia comel la..hahahaha..suka yang sekadar suka-suka..tak serius ok..

itu je kisah jodoh pasar malam aku.. tak mau cerita panjang-panjang..buat penat je.. :)

No comments:

Post a Comment